• China Electric hospital bed production standard

Standard di produzzione di letti d'ospedale China Electric

1. U capu è u pede di u lettu d'ospedale elettricu sò stampati in colpu cù plastiche di ingegneria ABS, cun bellu aspettu, carica è scaricamentu faciuli, resistenza à l'impattu, resistenza à u calore, resistenza à bassa temperatura, resistenza chimica è pruprietà elettriche.

2. A superficia di u lettu di u lettu d'ospedale elettricu hè furmata da una perforazione in un passu di piastra d'acciaio laminata à freddo di alta qualità, cun un spessore di 1 mm, è un cuncepimentu cun foru multi-foru, chì hè cunveniente per a ventilazione è hà un non -slip funzione. Ùn ci hè micca macchie di saldatura nantu à a superficia è rinfurzamentu di tubi d'acciaio à u fondu. U lettu d'ospedale elettricu adotta un doppiu supportu è una struttura di scaricamentu per allargà a vita di u lettu.

U quadru di u lettu hè saldatu cù un tubu quadratu in forma di 40 * 60 * 1.5mm. Tecnulugia avanzata di saldatura. A qualità di saldatura hè di alta qualità. U lettu elettricu hè forte. Pò suppurtà ≥240kg;

4. Tuttu u corpu di u lettu di u lettu d'ospedale elettricu adotta una seria di prucessi cum'è decapatura, fosfatazione, lavatu d'acqua è ossidazione. A linea di spruzzatura automatica utilizza a pulverizazione elettrostatica in polvere Aksu cun culore luminosu è adesione ferma.

5. Guardrail di stile europeu separatu per i letti d'ospedale elettrichi, aduprendu plastiche di ingegneria ABS, bella apparenza, operazione libera, robusta è resistente, faciule da pulisce, cuncepimentu anti-pinch unicu, u sollevamentu di u guardrail adopra un dispositivu d'amortiguatore per cuntrullà a velocità è u rumu, è pò esse piattu in u pannellu di u lettu U fondu hè à filu cù u quadru di u lettu.

6. E quattru rotule di u lettu d'ospedale elettricu adopranu 125 mm di lussu rota di cuntrollu centrale muta, sistema di ligame d'alta stabilità. U frenu hè stabile è flessibile, cunveniente, impermeabile è antipolvere. U cuncepimentu di torta à doppia rota aumenta a zona di terra è aumenta a stabilità.

7. U lettu d'ospedale elettricu hà quattru gruppi di motori di tensione di sicurezza, una scatula di cuntrollu, è un pannellu di cuntrollu handheld in piena scala. Pò compie e cinque funzioni di ripiegamentu posteriore, ripiegamentu di e gambe, elevazione generale, avanti è indietro.

1


Tempu di posta: Jan-25-2021