• Installation Precautions for electric hospital bed

Precauzioni di Installazione per u lettu d'ospedale elettricu

1. Prima di usà u lettu medicu elettricu multifunzionale, verificate prima se u cavu d'alimentazione sia cunnessu bè. Sia chì u cable di cuntrolli hè affidatu.

2. U filu è u filu di putenza di l'attuatore lineare di u controller ùn devenu micca esse messi trà u ligame d'elevazione è i quadri di u lettu superiore è inferiore per impedisce chì i fili sianu tagliati è causanu accidenti di l'equipaggiu persunale.

3. Dopu chì u pianu di fondu hè alzatu, u paziente si trova nantu à u pannellu è ùn hè micca permessu di spinghje.

4. A ghjente ùn pò stà nantu à u lettu è saltà. Quandu u schernu hè alzatu, e persone chì sò sedute nantu à u schernu è chì stanu nantu à u pannellu di u lettu ùn sò micca permessi di spinghje.

5. Dopu chì a rota universale hè frenu, ùn hè micca permessu di spinghje o movesi, ùn pò move chè dopu avè liberatu u frenu.

6. Ùn hè micca permessu di spinghjelu in orizzontale per evità danni à u guardrail di elevazione.

7. A superficia di strada irregulare ùn pò micca esse implementata per prevene i danni à a rota universale di u lettu medicu elettricu multifunzionale.

8. Quandu si usa u controller, i buttoni di u pannellu di cuntrollu ponu esse pressati solu unu per unu per compie l'azione. Ùn hè micca permessu di pressà più di dui buttoni in u stessu tempu per operà u lettu medicu elettricu multifunzionale, in modo da evità malfunzionamenti è mette in periculu a sicurezza di i pazienti.

9. Quandu u lettu medicu elettricu multifunzionale deve esse spostatu, a spina di alimentazione deve esse sculunata, è a linea di cuntrollu di putenza deve esse ferita prima di esse spinta.

10. Quandu u lettu medicu elettricu multifunzionale deve esse spostatu, u guardrail di elevazione deve esse alzatu per impedisce à u paziente di cascà è di esse feritu durante u muvimentu. Quandu u lettu elettricu hè in muvimentu, duie persone devenu operallu in u stessu tempu per evità di perde u cuntrollu di a direzzione durante u prucessu di implementazione, causendu danni à e parti strutturali è mettendu in periculu a salute di i pazienti.

1


Tempu di posta: Jan-26-2021