• How to choose a suitable homecare hospital bed for patient

Cume sceglie un lettu d'ospedale adeguatu per a pazienza

1. A sicurità è a stabilità di i letti d'infermiera. U lettu d'infermiera generale hè per un paziente chì hà una mobilità limitata è hè lettu per un bellu pezzu. Questu prupone esigenze più elevate per a sicurezza è a stabilità di u lettu. L'utilizatore deve presentà un certificatu di registrazione è una licenza di produzzione di un pruduttu in a Drug Administration quandu compra. In questu modu, a sicurezza di l'assistenza medica di u lettu di cura hè garantita.

2. Praticità di u lettu. I letti infermieri ponu esse divisi in elettricu è manuale. U manuale hè adattatu per e necessità infermiere à breve termine di i pazienti è pò risolve un prublema infermieru difficiule in pocu tempu. Elettricu hè adattatu per famiglie cù pazienti à lettu à longu andà cù disabilità di mobilità. Questu ùn solu riduce assai u pesu per u persunale infermieru è i membri di a famiglia, ma u più impurtante hè chì i pazienti ponu cuntrullà a so vita da soli, ciò chì migliora assai a so fiducia in a vita, micca solu in a vita. I bisogni di una persona anu ancu righjuntu a soddisfazione di sè in termini di qualità di vita, ciò chì cunduce à a ripresa di a malattia di u paziente.

Terzu, l'ecunumia di i letti infirmieri, i letti infermieri elettrichi sò più forti cà i letti infermieri manuali in praticità, ma u prezzu hè parechje volte quellu di i letti infermieri manuali, è alcuni cù funzioni cumplette righjunghjenu decine di US $ 15.000. Stu fattore deve esse ancu cunsideratu quandu si compra.

4. Lenzu d'infermiera cù duie pieghje, doppia piega per trè pieghje, quattru pieghje, ecc. Hè adatta per a cura di a salute di alcuni pazienti di recuperu di fratture è di pazienti à longu andà in lettu. Hè cunveniente per u sonnu, studiu, divertimentu è altri bisogni di i pazienti speciali.

5. Letti d'infermiera cù bagni è allarmi di umidità per shampooing è dispositivi per lavà i pedi. Sti dispositivi sò favurèvuli à i soliti cura di autopulizia di u paziente è à i pazienti incontinenti urinarii, è favurèvule à a minzione di u paziente è a cura di defecazione.

2


Tempu di posta: Jan-25-2021